doğru anlamışsınız hocam ben okuduğumda ben de aynı şeyi anladım. başka birkaç arkadaş daha okuyup anladığını yazarsa iyice netleştirmiş olalım.
https://www.r10.net/twitter-hesap-al...post1080056801
şu konuda ki arkadaşların sıkıntısı anlayan var mı acaba ? reportluyoruz sitenin bekçisi sen misin diyorda

birisi de diyor ki adam alış konusu acmış yazdıgınızi okuyun lütfen diyor