ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru anlamışsınız hocam ben okuduğumda ben de aynı şeyi anladım. başka birkaç arkadaş daha okuyup anladığını yazarsa iyice netleştirmiş olalım.

https://www.r10.net/twitter-hesap-al...post1080056801


şu konuda ki arkadaşların sıkıntısı anlayan var mı acaba ? reportluyoruz sitenin bekçisi sen misin diyorda birisi de diyor ki adam alış konusu acmış yazdıgınızi okuyun lütfen diyor