Boşa çene yormayın konu sahibi arkadaşa.
Kendi hükmü vermiş zaten.
Bahis ise bir şey olmaz yaşı küçük zaten denetimli serbestlik var diyen birine ne anlatsanız nafile.
Bayılıyorum şu ''bir şey olmaz'' zihniyetindeki insanlara.
Bazı şeyler tecrübeyle sabit olduğu için sonucun nereye varacağını çok iyi biliyorum. Bir şey olmuyor