Teşekkürler hocam bende daha basit bir kod ile silinebildiğini biliyorum yanlış hatırlamıyorsam bir bakalım olmassa dediğiniz gibi yaparım
Kodla uğraşmak yerine elle düzeltmeyi daha çok seviyorum, kuralı girerken bir yere yanlışlıkla değerseniz yedek de yoksa üzer çünkü