yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SQL dump'ı alın, Notepad++ ile düzenlemeyi açın ve o tablodaki ilk iki satırı ve son satır dışındakileri silip kaydedin.
O yedeği yükleyip son satırı da silin.

Aldığınız SQL dump'ını mutlaka yedekleyin.
Teşekkürler hocam bende daha basit bir kod ile silinebildiğini biliyorum yanlış hatırlamıyorsam bir bakalım olmassa dediğiniz gibi yaparım