Şöyle birşey paylaşabilirim. 2015 yılında sırf tasarımına ve inceliğine hayran kaldığım için ozamanki bütçemle 2011 model 2.el macbook air aldım kozmetik olarak sıfır gibiydi. İnternette gezinme, office programları ve photoshopu hala aktif kullanıyorum. Çok memnunum. Kaç yıllık cihaz ama şarjı yaklaşık 3 saat gidiyor.
Demem o ki temiz bulursanız 2. el cihaz da alınabilir.