Ben kullanmıyorum ve onay aldım. Tahminimce o kadar da önemli bir faktör değil.
Çok da bir etkisi olmayacak. Çünkü Adsensenin bir kuralı yok. Kafasına göre onay veriyor.
şimdiye kadar tüm sitelerde çerez bildirimi eklemeden aldım.
Hepinize teşekkürler arkadaşlar, ben de şimdilik eklemeyeceğim.