Herkese merhaba, bir tanıdığımın kardeşi henüz 18 yaşına girdi arkadaşları kendisine papara hesabı açtırmış ve bana ablası şöyle bir mesaj attı.

papara var biliyorsun benim kardeşime bir arkadaşı papara hesabından bonus mu ne yapmış onları nakite çevirmiş 200 TL atmış kardeşimde sadece onların attığı ibana 10₺ para Ödemiş dekontunu onlara atmış ve bu insanlar bu şekilde insanlara yapıyorlarmış bunu Kardeşim bunu yaptıralı bir kaç ay oldu ama ben yeni öğrendim. söyledi bana bende yapan kişiye yazdım hesap bir kereliğine açılıyor ve bir daha yaptıran kişiye yapılmıyor merak etmeyin birşey olmuycak falan dedi ama ben rahat edemedim.


Sizce ne yapılmış olabilir?