ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bir şiir eleştirilemez. İnsanın duygularını kim eleştirebilir.
Elbette bu çok doğru bir şey lakin kardeşime böyle bir ödev verilmiş Öğretmene, "Öğretmenim böyle bir şey olamaz o yüzden ödevi yapmadım" da diyemeyiz