WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pari deki bakiye ve banka borcunuz nedir sormasi ayip? Ayrica pari deki bakiye kripto olarakmi duruyordu yoksa tl miydi?.
hocam paride birşey yoktu zaten üyelik açtım 10 tl kendi verdiği para vardı. Huobi kullanıyorum ben global borsa.