7 yaşında (40 sene evvel) Ramazan pidesi satarak kendime saat almıştım.

Babamın dükkanının karşısında ahbabımız olan bir fırın vardı, zaman zaman gider ekmeklere çizik atar (yani çıtır kısmını yapar) veya altlarına etiket yapıştırırdım, bazen dağıtım yapan amcayla sokak sokak bankalara ekmek dağıtımına çıkardım. Bu fırın Ramazan pidesi satmıyordu. 4-5 sokak arkamızda bir pide fırını vardı. Oradan sepetli el arabasıyla 120-125 pideyi alıp, pide satmayan fırının camının altında tezgah kurup satıyordum. 2 sene Ramazanlarda yaptım. İlk sene kendime çok güzel çelik bir dijital saat almıştım. Melodileri, ışığı, alarmı vs o zamanlar çok büyük bir şeydi bir çocuk için.

Sonraları babamın desteğiyle başka şeyler de alıp sattım.