Ortaokulda arkadaşlar wolteam parası alıyordu internet cafeci çok pahalıya satıyordu bende gidip ininal kart almıştım daha ucuza alıp biraz kârlı satmak için o zamanlar 5-10 TL kâr güzel paraydi 🙂