"rakiplerimin çok çok ucuza sattığını görüp vazgeçtim" kardeşim bunun için disbritörü yakalayıp en ucuz fiyatları alman için ve o firmalardan sana gelecek teklif ve olanaklar ile yola başlaya bilrsin.

1₺ cebimde param yoktu iş yerimi kurarken. İstanbul fuara gittim ve daha önce beni tanıtklara dedimki "abi para yok ama malını satar öderim bana hesap açarmısın, ve patron o zaman 5-6 sene önce Ahmete 30bin₺ bakiye ayırın ne istiyorsa verin dedi" ve eticaret sistemine giriştim. Şu anda o adamlardan 200bin₺ malzeme alacak kapasiteyeyim ve farklı insanlar ilede çalışıyorum bu sana yol göstersin inşallah yolun açık olsun