Merhaba arkadaşlar 23 yaşında bir arkadaşınızım , okudum bölümle atanamadım ve bir sonraki sınava 2 seneye yakın bir zaman var . E-ticaret ile uğraştım 5-6 ay sadece gittigidiyor üzerinden ama belli bir aşamadan sonra rakiplerimin çok çok ucuza sattığını görüp vazgeçtim . Sizlerden almak istediğim fikir şu yönde , orta düzeyde bir bilgisayarım , boş zamanım çok ve 5.000-6.000 gibi az bir birikimim var . İnstagram , youtube veya e ticaret gibi ne şekilde para kazanabilirim sizce ? Her türlü girişime açığım ve not olarak züccaciye ürünleri sattığımız mağazamız var . Her türlü fikirleriniz benim için çok önemli teşekkür ederim şimdiden.