2 kez aynısını demiştim

Sadece ateşim yoktu meret bizde de hastane kapısına gidince ateşimiz düşüyor korkudan.
Hocam yalan söliceksin işte gece ateşlendim nefes alamıyorum vs bunları belirtmeden testi yapmıyorlar banada 3. de yapmışlardı pozitif çıkmıştım sadece öksürük vardı diğerlerini yalan söylemiştim.
Ayrıca acilde pozitif olduğunu öğrenenler cirit atıyordu. Hatta hemşire pozitif çıkmıştı işine devam ediyordu 2 saat sonra izin vereceklermiş.
Vatanımız bu halde kıvranıyor ya ben buna üzülüyorum.