Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acile gidiyorsun gece ateşlendim nefesim daralıyor öksürük var diyorsun
paşa paşa yapıyorlar.
2 kez aynısını demiştim Sadece ateşim yoktu meret bizde de hastane kapısına gidince ateşimiz düşüyor korkudan.