Özel hastanelere teşvik ediyorlar hocam. Özel hastaneler kalkınamıyormuş. Bizden destek bekliyorlar.

Edit: Annemle babam pozifit olduklarında diplerinde iken bende belirti yok ben ne yapayım dediğimde işe gideceksin yapacak bir şey yok. Üst yöneticilerine durumu bildir onlar izin verirse istirahat edersin demişlerdi.