Hocam r10 a arkadaşınızın kimliği ile kayıt olup sonra doğrulamada kendi kimliğinizi göndermek gibi birşey yaptığınız. Kayıtta kullandığınız kimliğe ait resmi gönderin godaddy ye açılır.