Durun durun olaya şöyle açıklık getirelim. Bende geçen gün bir olaya şahit oldum. Ama elimde kanıt yok işte. Sadece perde arkasından izledim.
1 tane köpek, almış eline telefonu kedileri arıyordu. Evet evet yanlış duymadınız. Patileri ile dokunmatik telefon kullandığı yetmezmiş gibi birde telefonu patilerinin parmak izi tanımlamasıyla açmıştı.
Sokak hayvanları masum değildir arkadaş. Görmüş olduğunuz köpekler varya. İnsanları manipüle ediyorlar. Aslında yemeklerini bedavaya getirmeye çalışıyorlar.
Şimdi ben burada bir yalan mı attım, yoksa gördüğüm bir şeyi mi yazdım?
Polyanacılık yapmadan lütfen bütün köpekleri eleştirin. Hiç bir köpek masum değil ama burası yeri değil işte.
Anlayabilene!...