Vultr kafii değil mi birde proxy mi almak lazım ayrıca?
Yok anlamadiniz siz.
Vultr proxy oluyor tek başına.
Şöyle izah edeyim.
4 proxy e 5 dolar vermektense.
Vultr de kapa aç kapa aç yaparak birsuru gmail stoklaniyor. Ve 50 hesap açsanız 2 dolar bile gitmez çünkü sunucuyu max 2 dk killanacaksiniz gmail açmak için.
Daha sonra ads açılıyor işlemler devam ediyor bir döngü icinde.