Şöyle yapılıyor birkaç tıkla proxy kuruluyor.
Gmail açılıyor daha sonra Sunucu siliniyor.
Birsuru gmail stok işlemi yapılıyor. Daha sonra ads de kullanılmak için.
Temiz ip oluyor linode ve vultr de.
Vultr kafii değil mi birde proxy mi almak lazım ayrıca?