Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, bugün şahit olduğum olay karşısında kanım dondu.
Karşı apartmana Kızılay bu yardım kolilerinden getirmiş. Apartman girişinde tiktok vari hareketler ile video başlar başlamaz koli çok ağırmış gibi iki kişi tutup yüzlerini kameraya dönerek merdivenlerden çıktılar, Apartman kapısına geldiklerinde videoyu kapattılar diğer adam koliyi bıraktı, öbürüde tek eliyle aldı götürdü.

Bu videoları böyle çekip çekip insanların zihinleriyle mi oynuyorlar amaç ne ya?
Vasıfsız insanları görev sahibi yaparsan böyle olur. Millet liyakat liyakat diye boşuna yırtmıyor kendini.