Böyle olayları duymadan okumayan kalmamıştır, bir evin kiracısıydım 3 yıldır otomatik ödeme ile 1 ine bağlayan akşam hesabına parası yatıyor, adam pandemi ortasında arayıp kirayı %50 arttıracağını söyledi işte muhit gelişmişmiş falan diye, tamam dedim ben ofisi taşıyorum yerime gelen adam 5 ay kirayı vermeyip bütün eşyaları çalıp gitmiş. Kirada bir dükkanım var, yalan olmasın kirayı 1 ay geciktirirse gider çökerim o dükkana ne eşyası varsa atarım kapının önüne. Artık ülke böyle arkadaşlar kimse hak hukuk demesin.