Merhabalar Sitem İçin Bir SMS firmasından api çekerek WHMCS modülü yazdırmak istiyorum veya hazır Modül Varsa Daha iyi olur fiyat uygun olur SMS firmasında Yokmuş Ama Bilindik sms Firmalarında modüller var coğunda benim çalıştığım SMS firmasında olmadığı icin kendime yaptımak istiyorum yardımcı olabilicek birisi varmıdır İyi forumlar dilerim