Ne 500 TL si be hocam çıldırdınmı sen. Telefoncular telefon satın alırken kimlik fotokopisi alıyor zorunlu olarak sonra birikince 100 tane kimlik 200-300 tlye satıyorlar yani tanesi 2-3 tlye geliyor öyle sandığın gibi pahalı değil kimlikler.
Eğerki papara hesabı açılmamış ise 500₺ veriyorlar
Bu bilgi çok net bir bilgidir, kaynağı sağlamdır