DomainPortfoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savcılığa dilekçe vericeğim fakat sıkıntı şurda ;

Hesap sana ait değilse nasıl hesaba para gönderdin dediğinde ne cevap vericem acaba?

1 Martta göndermişim parayı , 1 seneyi aşkın süre geçmiş üzerinden , gerçekten hiçbir şey gelmiyor aklıma
Sizin soylediginiz olacak birsey degil paparaya para yuklemek icin iki hesabinda ayni isimli olmasi gerekir bu durumda pararaya para yuklediginiz hesaptan sizin adiniza baskasi islem yapamaz. Bence bu durumu kanitlamaniz biraz zor olur. Paparayi belki baskasi acti diyebilirsiniz ama sizin hesabinizdan para yukleme isini nasil oldugunu kanitlamak biraz zor olur kolay gelsin gecmis olsun.