Savcılığa dilekçe vericeğim fakat sıkıntı şurda ;

Hesap sana ait değilse nasıl hesaba para gönderdin dediğinde ne cevap vericem acaba?

1 Martta göndermişim parayı , 1 seneyi aşkın süre geçmiş üzerinden , gerçekten hiçbir şey gelmiyor aklıma