Wixir.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500₺ ye kimlik bilgileriniz bahşs firmaşarına satılıyor. Hiç bir yerde kimliğinizin fotokopisini resmi daireler hariç vermeyin.
Türkcell bayisinde çalışan birisi yapıyordu bu işlemi günde 10 tane kimlik fotokoposi satmaktaydı bu bahis firmalarına.
Ne 500 TL si be hocam çıldırdınmı sen. Telefoncular telefon satın alırken kimlik fotokopisi alıyor zorunlu olarak sonra birikince 100 tane kimlik 200-300 tlye satıyorlar yani tanesi 2-3 tlye geliyor öyle sandığın gibi pahalı değil kimlikler.