Bende millenicom'a geçtim. 1 ay oldu. 1 ayda sorunsuz söz verdikleri internet hızını alıyorum. Ancak 1 defa sabah 6:30-8:30 arası bir internet kesildi. O sırada da ben internet kullanmıyordum başka bir arıza gözlemlemedim.
İstanbul kullanıcısıyım. 1 ay ücretsiz isterseniz PM atmanız yeterli.