Yakın zamanda forumda konu açmıştım annem ile babam korona oldu diye onlarla birlikte bizide karantinaya aldılar fakat bir sorun var ki ilaç falan getirmediler bursadayız biz tanıdık yok çok fazla burda da eczaneye gidip kan sulandırıcı parol vs. almamız gerek bugün doktor aradı o 2 ilacı alın dedide biz nasıl gitcez daha doğrusu gidebiliyor muyuz. Eve gelen ekip ilaç ffalan getirmedi bu arada