Uzman tavsiyesiyle melatonin kullanmayı deneyebilirsiniz. Ama her şey kesinlikle beyinde bitiyor. Kendinizi uykusuzluğa şartlandırdığınız için kronikleşmiş diye düşünüyorum. Çünkü ben de uzun bir süre bunu yaşadım. Sizi çok iyi anlayabiliyorum. 'Ya uyuyamazsam, yine uyuyamayacağım.' gibi düşünceler iyice tetikliyor. Kafanızı meşgul edecek bir şeyler bulmalısınız. Garanti çözüm bu. Yoksa ilaçlar da belli bir noktadan sonra etki etmemeye başlıyor, vücut bağışıklık kazanıyor.