Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam videoda klonlama olarak anlatılan işlemde, klanlonan sunucunun ben yedeğini almak istiyorum. Sanırım mümkün değil.
Uzaktan API veya başka yöntemler ile anladım kadarıyla mümkün çünkü erişim açık dediğim gibi desteğe yazın yardımcı olacaklardır veya gerekli cevabı vereceklerdir