e-başvuru ile alınması zorunlumu ? bende de e-ticaret nace kodu olmasına rağmen sistem kabul etmiyor. ben yarın işe gitmek zorundayım sorun çıkacak gibi. bilgisi olan varsa aydınlatabilirmi