Sevgili @odeaweb; ve özellikle benimle ilgilenen Ahmet bey'e ekstra olarak teşekkür etmek istiyorum.
Mevcutta web-hosting üzerinde barındırmak zorunda kaldığım dosyaları farklı bir firmadan çekmek zorunda kaldım.
Hem taşıma sürecinde, hem test sürecinde ekstra yardımcı oldular.
Pazar günü + mesai saatleri dışında olmasına rağmen birebir ilgilendiler.
Yıllardır R10'dayım, ilk defa bir firma için teşekkür konusu açıyorum.
Umarım yıllarca bu hizmet anlayışını sürdürürler.