Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.youtube.com/watch?v=MhInntRoUPE


burada söylüyor aslında 2 kişilermiş önceden de aboneleri varmış.

Aboneleri discord ta veya facebook grupta tutup onlara havuç verirsen neden olmasın.
Valla hocam ben çözemedim 11 nisanda kanal açmış bugün 3 mayıs 30K okadar insanı FB den felan bir anda çekmesi bilemiyorum aklımı kaçıracam resmen.
Video çekiyoruz bu ara her gün atalım diye gecelere kadar edit yapıyorum 3-4 saat sürüyor ama demekki kimseyi elde tutacak kadar sevdiremiyoruz.