Vermediğini bilen adam çıkar abonelikten ama artıyor abonesi o bakımdan sordum.
Ben çekilişlere 2,5k harcamışımdır dağıtmışımdır geldiğim noktada abone kaybım muazzam fazla..
Reklam verirsem artıyor vermessem düşüyor. 10603'den 10529'a düştüm 1 buçuk haftada..
Bu kadar mı kötü Youtuber'ız bırakmamak için resmen direniyorum.
Hocam haklısınız artık ne diyeceğimi bilmiyorum emek diye birşey var bu insanlar emek harcamadan insanların rıskına göz dikiyorlar bir mahkemeye bu arada tüm hesaplarını kapattırabilirsiniz.