Merhaba hocam sahte çekiliş denen şeylerle insanları mağdur edip abone kasıyorlar.
Vermediğini bilen adam çıkar abonelikten ama artıyor abonesi o bakımdan sordum.
Ben çekilişlere 2,5k harcamışımdır dağıtmışımdır geldiğim noktada abone kaybım muazzam fazla..
Reklam verirsem artıyor vermessem düşüyor. 10603'den 10529'a düştüm 1 buçuk haftada..
Bu kadar mı kötü Youtuber'ız bırakmamak için resmen direniyorum.