@Gokotas; Hocam öncelikle çok teşekkür ederim. O son bölüm aceleye geldi, senin de önerinle o bölümü özelleştireceğim. Teşekkür ettim

@sadecemfk; Teşekkür ettim hocam, aslında font seçimlerimi beğenirim ama basic mi kaçmış ?

@dnaz; Teşekkür ettim hocam sağolasın