https://www.monsternotebook.com.tr/a...ra-a5-v16-6-3/
ben bu modeli kullanıyorum iki tane var kendimde casper markası genel anlamda güvenilir gelmediği için ve bazı özellikleri daha iyi olduğu için monsteri tercih etmiştim şuan benim için bir sıkıntı yok geldiğinde ölü pixel vb hiçbir sıkıntısı olmadı tabi elektronik bazı konularda şans işi
Orası doğru şans işi, bazen msii lenovo bile sıkıntılı gelebiliyor. Teşekkürler hocam.