Önerebileceğiniz model var mı ? Bazıları monster da iyi değil dedi. Fikriniz neler acaba
https://www.monsternotebook.com.tr/a...ra-a5-v16-6-3/
(Ramlar 8+8)
ben bu modeli kullanıyorum iki tane var kendimde casper markası genel anlamda güvenilir gelmediği için ve bazı özellikleri daha iyi olduğu için monsteri tercih etmiştim şuan benim için bir sıkıntı yok geldiğinde ölü pixel vb hiçbir sıkıntısı olmadı tabi elektronik bazı konularda şans işi