zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de var kullanıyorum , çoğu oyunu yüksek fps de oynatıyor memnunum
Hocam fan konusunda sıkıntılı diyorlar. Soğutma olarak. Malzemeleri plastik diye.