Üst bandın css i geç geldiği için ilk başta "logo kötü olmuş be" dedim. Sonra css i gelince "güzel oturtulmuş" dedim.
Mobiline hayran kaldım ve kıskandım açıkçası ellerinize sağlık.
Alttakilere tıklanabilmeliydi bence. Öyle birşeyler aradı gözüm. Belki içerik olarak da zenginlik katar?