Öncelikle mesleğiniz hayırlı olsun, Allah yardımcınız olsun.
Benim önerim, fiyatına göre uygun bir araba almanız. Çünkü her sene üzerine kar koyuyor. Ben bugüne kadar sıfır aldığım arabaları 3 sene sonra, aldığım fiyattan daha yukarıya sattım. Hem araba ihtiyacınız da giderilmiş olur. Ama temiz ve boyasız olmasına, ayrıca 2.elde rahat satılan marka ve model olmasına dikkat etmenizi öneririm. Opel Astra, Volkswagen Golf vs.