Halihazırda e-ticaretle uğraştığımız için annemin üstüne bir şirketimiz var. Şahıs şirketi. Annemin adına, gerçek kişi olarak. Adsense gelirini annemin şirketinin üzerinden alabilir miyim? Kendime şirket açıp onun masrafına girmeme gerek var mı? Faturasını vs. annemin şirketinin üzerinden e-arşiv aracılığıyla kesebilir miyim? Süreç nasıl işler, mümkünse nasıl annemin şirketi üzerinden çekim yapabilirim?