Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim.İçlerinden teklif almış olan var.
Kesinlikle o teklifi değerlendirin bence. 3de boşta olsa açıkça kayıt etmem. Yinede sizin için hayırlı olur umarım.