Benimde motorun çalışmıyor ya 5 ay çalıştırmadım akü söktüm şimdi şarj ettirip taktın ama yok marş dönüyor almıyor
Enjeksiyon benzin püskürtme var
Bujileri söktüm ateş (elektrik) var
Yeni benzinde koydum ama yok bakalım tamircilerde kapalı götürsem bakacak kimse yok kötü oldu