linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben naçizane bir öneri sundum hocam, uyup uymamak sizin insiyatifinizdedir. Herkes forumu dilediği gibi kullanmakta özgürdür. Önemli olan şekilden çok yazdığımız kelimelerdir. Size daha önce böyle bir bilgilendirme yaptıysam da hatırlamıyorum. Üzerinden çok zaman geçmiş olmalı. Pek ciddiye almadınız sanırım.
yaklaşımınız hoş değil -böyle yaklaşacaksanız- yaklaşmayınız iyi forumlar