Arkadaşlar tamam birisi whatsapp'tan üyelere dadanmış herkese kendini R10 destek ekibinden olarak tanıtıyor ama yeter yani komik değilsiniz gereken uyarılar zaten yapıldı attığınız başlık ne alaka şahsen ben bilgilerimi dalgınlığıma geldi verdim benim üyeliğim ile ticaret yapacak arkadaşlar dikkat etsin tarzında bir mesajı başka bir üye vasıtasıyla gönderdiniz diye girdim ama sabahtan beri gördüğüm aynı görsellerin paylaşıldığı 1500 konudan birisiymiş.