Selam dostlar.bir tempmail sitem var.gelen mailler yerel hosting mailine geç düşüyor . ayni script kullanan diğer sitelere baktim onlarda hızlı.sisteme hemen düşüyor geliyor .ne yapabilirim.nasil hizlica maile düşebilir gelen mailler.mail host mu almam lazım yada bi ayari felan varmidir.tesekkur ederim.