yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun inşallah ama hisse forumu biraz riskli, hem kazanç hem yasal olarak
Umarım aklındaki gibi projelendirebilirsin hocam.
Riskler var evet, bakalım kontrolü sağlayabilirsek sorun olmayacağını düşünüyorum. Teşekkür ederim