Hocam sen bu dosyaları hangi imajla(centos 7 vardır, epel yoktur development tools vardır gibi) kullanıyordun önceden, çalıştığına emin olduğun bir sürüme rollback yaparsan veya onu kurarsan boşuna uğraşmazsın direk derlersin
Baktın yapamıyorsun, özelden yaz bakarız artık hocam çaresine

Şimdi o kadar parametre var, ne desem boş
ilettım ozelden bılgıleri